hey reader . welcome to my blog . hope be enjoy reading

friendship :)

friendship never end till the end :')


assalamualaikum reader . stalker and fake . hewheww . hari ini sabtu kankan ? oyeahh ! hari ni aku nak balek kuantan . mybe petang sikit gerak pergi sane . okay . memang tak sabar gila nak sampai sane . nak jumpe mmbe-mmbe lame dulu . and yang paling penting jumpa ayah kandung and nenek . hihi . guy wait me there :)

friendship ? yeahh . senang cakap sahabat baik or teman rapat . of course semua orang ade sahabat baik kan ? lelaki or perempuan tu tak kesah lah . sahabat tak kire jenis atau kaum pun . semua boleh jadi sahabat . yang memilih tu payah . memilih maksud aku lain . memilih ni banyak , memilih dari segi rupa . harta . kerjaya . personaliti , or yang senang sekarang populariti . hurr '' tolong jangan ade dari sahabat aku ni yang jenis macam ni . be friendly sikit . memilih kekadang penting juga . tapi bukan memilih dari segi yang atas tu . memilih dari segi adakah sahabat kite tuu seorang yang susah senang sentiasa bersama kita ? if bukan . please be careful ! mungkin sahabat ni hanye akan mengambil kesempatan atas kite .

sekrang lebih ramai sahabat yang digelar ''KAWAN MAKAN KAWAN'' . ''kawan makan kawan'' bukan maksudnye korang makan daging kawan korang tu . yuckk ! makan daging manusia ? anda manusia ke ape ? pandai-pandai lah memahami okay :)

DEFINISI KAWAN :

  • kawan tu bukan macam main FUTSAL . mula-mula kejar dah dapat sepak .
  • kawan tu bukan macam main SKATE . mula-mula gosok . lepas tu pijak .
  • kawan tu bukan macam main RAGBI  , mula-mula tangkap . dah dapat tendang .
  • kawan tu bukan macam pampers . dah pakai buang .
  • kawan tu bukan macam barang kemas . waktu baru beli pakai . dah sengkek gadai .
  • lagi ape yee ? huh ? haa . kawan tu macam awak lah . bila saya anta mesej . awak akan bace mesej saya dengn teliti sampai habis .
walau ape pun tanggapan orang tentang kawan . bagi saya, kawan tu penting . seorang kawan tak kan biarkan kawan dia menangis, sedih , berduka , dan sebagainya . kawan sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara . yang penting seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan kepada kawan-kawanya :)




i like to be friends like this 2 persons :


Name given: Mimi syareenawaty binti monid
Birthday: 28 june 1996 (adik sehari dari aku)


Name Given: Muhammad Firdaus( Biru Seasons)
Birthday : 29 januari 1995



mereka berdua tidak same seperti mereka yang lain . walau ade penganti tidak akan same seperti mereka . always beside me . always give me support . thanks guy . jangan tinggal kan aku ,. kalau tak , aku tembak korang berdua . hewheww . taking good care beside ur's family and beloved persons . always prays for both of u :)



suke ? like lah comel :)

0 comments: