hey reader . welcome to my blog . hope be enjoy reading

facebook kena curi ?


assalamualaikum reader . jyeah today is public holiday . semestinya parents korang cutikan ? confirm gi jejalan kankan ? hee . jyeah , bercerita pasal jejalan . pyqa pergi kajang and pergi casa moda je rini . seriously penat kot daari petang sampai malam . ngeh ! but puas hati pergi casa moda . dapat sepasang baju kurung and langsir for bilik . muehehehhe . thanks for my parent . im enjoy it ^^

facebook kena curi ? siapa punya ? siapa curi ? okay sumpah buntu dengan soalan tu semua . aku pun tak tahu nak cakap ape . aku nasihatkan korang jelah . private kan lah semuanye . sekarang ramai hacker . sekarang baru aku rase macam mane account sendiri kena curi tanpe pengetahuan . seriously terkejut gila .

macam biasa nak bukak macam biasa . tetbe :
sumpah terkejut perut tengok email sendiri tak boleh masuk . 
ingat goggle buat problem . email kena hacked .
macam sucker je :3

terlalu banyak kenangan account first ni , and memang sayang giler dah setahun lebih pakai . dulu orang fake aku pakai gambar aku then buat name and status jatuhkan maruah aku . entah ape yang dorang dengki dengan aku pun tak tahu lah . :3 memang dalam dunia ni tiada siapa yang sukakan kita . aku selalu cakap macam tu dekat semua orang . now batang hidung aku sendiri yang kena . aku nasihatkan korang jangan percayakan orang and privatekan email dari orang lain boleh tengok . sebab email pun orang boleh ceroboh :)

then , after seharian fikir apa email yang dia tukar . berpuluh kali aku cube pakai name dia untuk email . alhamdulillah akhirnya aku dapat juga email . tapi password confirm tak dapat . yang aku hairan for what dia curi account ni http://www.facebook.com/profile.php?id=100001518528278 ? aku selalu stalker wall account ni . status yang pelik-2 pun dia tak update . IM tu aku tak tahu lah . aku hope dia tak buat yang buruk dengan account aku yang satu ni . if dia start buat bukan-2 aku akan report and blocked .and doesn't exist this account . i will miss this account and other people as friends with me :) 

  
aku akan cube dapatkan balik hak aku even macam mane pun .
i won't back down if i still can't get what is mine :)
thanks for sucker and bitch for stole what''s is mine .

MORAL JANGAN TERLALU PERCAYAKAN ORANG :)




suke ? like lah comel :)

0 comments: