hey reader . welcome to my blog . hope be enjoy reading

Hacker ? fakiyuuuuu !

      Hacker itu cefelafakafa , cefelafakafa itu engkau !




assalamualaikum and hey for reader .i wish you were here for reading not for judges me . thanks you :)
lagi 2 hari result pmr akan keluar . guys good luck hari khamis ni . masing-masing mesti cuak kan ? :O samo lah dengan hambo ni cuak gila oh berdebar-debar rasenye nak pergi sekolah tu . hihi . confirm nanti ada yang nangis macam amik result upsr dulu . ~.~ harhar . kelakar kot mase darjah 6 dulu padahal result kire okay lah ken 3A 1B 1C . yang tak boleh blaa C tu penulisan . :3 sememangye penulisan aku tak boleh go on waktu tu sebab tak sehat , muehehe . lagi berape hari je nak sekolah dah . selamat kembali ke sekolah ^^


Hacker ? siapa ? si joglos yang hack account den tu lah . bitch you ! entah apa yang dia nak pun tak tahu lah . tapi kau kurang pandai lah . sebab aku dah berjaye dapatkan balek account aku ni ha . aku bukan seorang yang cepat mengalah bile orang curi hak aku . aku akan buat seribu care untuk dapatkan balek . jangan ingat badan aku yang kecil dan otak aku yang kecil ini tak akan berfungsi sebagaimana otak pintar kau tu . ngeh ! kejam kau tahu buat dekat aku macam gitu . sedeh ~ haha . hidup kau tak pernah bahagia agaknye sebab itu kau jadi pencuri . hihi . clap your hand for you because succesful got entry in my account ^^ . mungkin kau pandai ceroboh hak orang tapi otak aku yang kecil ni lebih ligat berfikir seribu care untuk dapatkan balek . buktinya ni account aku yang kau ceroboh tu  aku dapat balek . hihi c(: orang kate hendak seribu daya , tak hendak seribu dalih . hihi


Cakap pasal hack ni . sekarang pun dah heboh kan dekat facebook orang hack facebook . cume aku first time kena . tapi bagus juga mengajar aku untuk jadi hacker . muehehehe . tapi alhamdulillah dengan usaha aku sendiri aku dapat balek ape yang jadi milik aku . pasai aku minta tolong orang lain , semuanya tak boleh . memang mase tu dah putus asa gila dah . takot doe orang tu apa-2 kan facebook aku . album dah lah banyak , friends dalam tu semua aku sayang tu . dah setahun kot pakai . celaiko betul hacker tu . facebook aku juga jadi target dia .


Sekarang ni ramai inbox aku tanye macam mane boleh dapat balik and suruh aku ajarkan dorang jadi hacker . haha . sorry guys nak ajar ni bukan senang kite kena face to face baru senang nak ajar . lagi satu jadi hacker pun bahaye juga . kalau nak jadi hacker just for safety tak pe juga . tapi kalau ada niat jahat minta maaf hambo tak boleh tolong ajarkan . nanti hambo yang kena sekali . kalau setakat nak tolong orang tu boleh lah , aku ringan je nak tolong orang . just give me call , in 5 minute i arrive . ahaha .

kalau account korang kena hack . korang hanye perlu dapatkan balek email baru dia . password tak ada tak pe . email ada semua boleh jalan . then kalau tak ade yahoo id yang sebenar pun tak pe boleh buat juga :) macam mengajar pula yedak ? haha . aku just bagi nasihat je lah . hide kan segala detail pasal korang . yang penting email korang tu wajib hide . kalau dapat dekat hacker . sorry to say account anda boleh di hack . sekarang kena hati-2 je lah . private kan je lah segalanye untuk safety . sekarang bukan pasal hacker je pasal santau pun ado . kejam kan dunia sekarang ? err '' manusio-manusio awat lah lagu tu kan .

kalau korang perlukan bantuan aku sedia berkhidmat . cewahh . then kawan aku pun hacker juga . hati-2 dengan dia , dia tengah cari mangsa yang mengancam hidup dia . Gahahahaha . nak jadi hacker biar niat baik , sebab jadi hacker kekadang bahaye juga :) thanks for reading guys .


suke ? like lah comel :)

0 comments: