hey reader . welcome to my blog . hope be enjoy reading

Perempuan bertudung hanye sekadar cover lovebite ?

Think twice before talk this fucking shit statement !!
Assalamualaikum reader , how today ? hope all reader be in healtier beside family . dah lame tak update entry , so macam mane bace tajuk entry ni ? terkejut ? ini bukan nak kutuk atau perli . tapi ini untuk menyatakan yang benar dan perbetulkan ape tanggapan orang pade wanita yang bertudung . chill guys : D .

Perempuan sekarang bertudung sebab nak tunjuk mereka alim , 
Perempuan sekarang bertudung sebab nak cover lovebite sejaaa .
Perempuan bertudung lebih jahat dari perempuan freehair .


What a fucking shit statement ? walaupun aku seorang yang FREEHAIR . tapi aku masih ada hormat dengan perempuan yang bertudung walaupun kekadang mulut mereka ade jugaa tak serupa bikin . hanya setengah perempuan bertudung sejaa begitu . korang tak berfikir dengan satu statement korang buat, akan jatuhkan maruh dan merupakan satu penghinaan yang paling besar bagi wanita yang benar-2 ikhlas memakai tudung . tak berfikir dengan penghinaan yang korang buat mereka akan berubah menjadi seorang wanita yang paling hikpokrit . ape yang aku mksudkan dengan hikpokrit ? mereka akan mula permainkan tudung itu sebagai satu alasan dan mula untuk freehair sementara bertudung sementara . itu yang mereka sekarang gelarkan perempuan hikpokrit . ''nak pakai tudung , pakai elok-2'' . tak berfikir pula mulut korang yang suka tokok tambah cerita bahawa perempuan bertudung itu ini . think twice before talk pleaseee !

Dengan satu penghinaan dorang akan terasa sangat hina . even aku freehair . aku terasa juga dengan statement-2 yang dorang buat . jahat sangat ke perempuan bertudung ni ? keji sangat ke mereka dimate korang ? amik cermin , cermin diri sendiri dulu okay ? jangan hanya tahu nak menilai seseorang itu dengan pakaian mereka . pakaian tuu bukan lambang keperibadian seseorang . kalau orang bertudung nak kutuk , freehair nak kutuk . then ape kiteorang nak buat sebagai wanita ? answer this question please ? bukan semua perempuan yang korang fikir tuu macam tuu . ''HANYA SESETENGAH'' ! macam mane agaknye aku seorang yang freehair mula bertudung ? mungkin dorang akan pandang aku hina jugaa . kalau freehair pun orang sibuk nak jage tepi kain . ini kan bila dah bertudung . jage mulut masing-2 bila nak bercakap .

Kite manusia saling memerlukan antara satu sama lain . perempuan memerlukan lelaki begitu juga dengan lelaki . so tak perlu kite nak kutuk , nak hina kaum lain . yang perempuan juga selalu jugaa menghina satu sama lain . shame on you ! asal bertudung nak cover lovebite ? otak cetek kau ! mereka bertudung untuk menutup aurat . itu salah juga ke ? ajaran mane pula yang ajar kau macam ni ? sesat kauu -___- ! habis perempuan yang freehair , macam mane mereka cover lovebite ? stupid quetions right ? same lah dengan statement bodoh yang korang buat tuu . *sorry kalau ade kaum perempuan yang terasa* kite hidup tegur kalau ade salah jangan terus menghina atau mengutuk satu same lain . buat malu kaum sejaa kalau orang tengok .yeee memang sekarang kebanyakan manusia tidak boleh ditegur . tapi mungkin mereka boleh teirma teguran tuu kalau teguran tuu dengan care yang betul . bukan tegur dengan kate kasar atau kesat  . asalkan kite sudah tegur dia cukup baik . dengar tidak dengar tuu kite tolak kebelakang dulu kalau sayang satu sama lain .think twice before talk okay guys : D

PEREMPUAN YANG BERTUDUNG TIDAK SEMESTINYA BAIK , TAPI PEREMPUAN YANG BAIK PASTINYA BERTUDUNG : D
suke ? like lah comel :)

0 comments: